Singapur Gezisi

05.07.2006 (Singapur)

Sabah trenden indik. Artık taksi kullanmıyoruz. Metro istasyonunu bulduk. Çok zor olmadı. Kuala Lumpur dan bulduğumuz bir broşür üstüne Prince of Wales hostelini arıyoruz. Little India ya gideceğiz. Bu arada metroda bir sürü insan güzel giyimli ve bir yerlere yetişmeye çalışıyorlar. Komikti biraz. Hostel güzel. 10 singapur doları 6 kişilik odalar, temiz ve klimalı. Ayrıca kahvaltı da var. Sigara 12 dolar, bira 7 dolar. Biranın ucuzu var da sigaranın yok. Singapur doları oranı 1.56. yani bir singapur doları 1 ytl. hastalandığım için bugün gezmedim ve hostelde yattım. Hint yemekleri güzel.

06.07.2006 (Singapur)

Bedava kahvaltımızı yaptık. Metroyu kullanarak Raffle’s House denen yere gittik. (2 arkadaş başka bir yere gidip Myanmar vizesi aldılar). Raffle’s House’ta alışveriş merkezleri vardı doğal olarak. Güzel bir meydanı da unutmamışlar. Nehir kenarına inip biraz dolaştık. Ağzından su fışkırtan bir aslan vardı. Çok büyüktü. Herkes fotoğraf çektiriyordu. Hemen nehirden devam edince bir gençlik merkezi vardı ki hakkaten gençlik merkezi. Para varsa huzur var. Daha sonra otele döndük. İnternete girip biletlerimizi aldık. Biraz korktum. İnternet cafede (bilmediğimiz) kredi kartı kullanmak pek mantıklı değil. Akşam ucuz bir yer bulup içtik. E tabi son gecemizdi beraber.